3 dietní fáze

28. května 2008 v 18:36 | Kamik =o) |  Hubnutí
Fáze 1
Tato fáze trvá dva týdny a je považována za tu hubnoucí. Během této fáze prostě vypustíte jídla ze skupiny A, E, Ch, K, M a O. Vaše pokrmy by se proto měly skládat hlavně z proteinů - vaječné bílky, kuřecí a krůtí maso nebo ryby. A k tomu samozřejmě hodně zeleniny!
Fáze 2
Po další dva týdny byste měli dále shazovat kila, ale už ne tak radikálně. K vašemu běžnému jídelníčku si můžete přidat jednu z A, E, Ch, K, M nebo O skupin.
Fáze 3
Tohle období je takzvaně na zbytek života, takto by měla vypadat vaše životospráva v budoucnu stále. Během této fáze děláte prakticky totéž jako v předešlých, jen k snídani si můžete přidat o 100 až 150 kalorií sacharidů. Pokud začnete přibírat, vraťte se k fázi 2!

Čeho jíst hodně

Tuto dietu se rozhodla držet i topmodelka Heidi Klumová ve chvíli, kdy měla osm týdnů po porodu syna předvádět prestižní prádlo značky Victoria's Secret. Její jídelníček obsahoval hlavně květák, řapíkatý celer, chřest, fazole, houby, ořechy, čerstvého i konzervovaného lososa, kuřecí prsa, vaječné bílky, brambory a jablka.

Čeho se vyvarovat

A - alkohol
Uvolní vás, ale zároveň podpoří chuť na potraviny ze skupiny E, Ch, K, M a O. A taky obsahuje opravdu velké množství kalorií!
E - extra cukry
Úplně se vyhněte přidaným cukrům a slazení jídel a pití.

Ch- chleba
Pečivo je plné tzv. prázdných sacharidů, které podporují apetyt a nutí ke zbytečnémů přejídání.
K - káva
Pití kávy vede k zadržování vody, raději si dopřejte zelený čaj.
M - mléčné produkty
Obsahují velké množství laktózy, cukru, který není příliš dobře stravitelný, takže mnoha lidem způsobuje nadýmání.
O - ovoce
Je sice bohaté na vitaminy, ale také na přírodní cukry, které útočí na náš štíhlý pás.

Jídelníček pro fázi 1 a 2

Snídaně
Omeleta z vaječných bílků s vaší oblíbenou zeleninou. Tato snídaně bohatá na proteiny vás zasytí na delší dobu. A pokud nemáte moc času, udělejte si alespoň proteinový nápoj.
Dopolední svačinka
Vaše svačina ve fázi 1 by měla obsahovat málo tuků a sacharidů, a naopak hodně proteinů. Dejte si tedy vařené bílky, přírodní mandle ve slupce nebo tuňáka.
Oběd
Skvělá je kombinace čistého proteinu, jako je losos, tuňák nebo kuřecí maso, podávané s vaší oblíbenou vařenou zeleninou.
Odpolední svačina
Stejně jako dopolední svačina by neměla obsahovat tuky a sacharidy, a naopak by měla být složená z proteinů.
Večeře
Dejte si něco podobného jako k obědu nebo vypijte proteinový koktejl.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 marty321 marty321 | Web | 15. března 2009 v 15:51 | Reagovat

Chcete zhubnout? na nic nečekejte a klikejte na web...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama