Květen 2008

Reklamy sem

30. května 2008 v 6:35 | Kamik =o) |  REKLAMY
Prosím jenom sem , nikam jinam. OStatních nebudu brát na vědomí =)

Rady které vám na 100 péro pomůžou zhubnout!

30. května 2008 v 6:33 | Kamik =o) |  Tipy a triky
→ Tak to je úpa súpa! Nemyslíte? Určitě se Vám to nechce číst, ale čtěte! Pokud chcete zhubnout, tak tyto rady Vám zaručeně pomůžou...je to súpa...:o* Já už to mám přečtený...;o*
  • Snídej!! To nastartuje tvůj metabolismus!! Jezte tak pomalu jak jen můžete. Tělu zabere kolem 30 minut než si uvědomí že je plné. Žvýkej dokud se potravina nerozpustí v ústech.
  • Staň se vegetariánem. Jez nahá před zrcadlem! Přijde ti nechutné každé sousto. Když máš na něco chuť počítej do 100. A doufej že to přejde. Pokládej vidličku nebo lžičku mezi každým soustem. Nikdy nejez po 6 hodině odpoledne. Vem si pilulky proti pálení žáhy pokud si opravdu hladová. Pomáhají neutralizovat kyseliny, které vzbuzují chuť a proto si hladná.
  • Držte koš ve vaší blízkosti když jíte. Takže když už máš pocit že si toho snědla půlku rychle jdi zbytek vyhodit do koše, aby tě to nedráždilo a nakonec si to nedojedla. V restauraci na jídlo rychle hoď ubrousek, aby číšník věděl, že si dojedla. Nos těsnou gumičku kolem zápěstí a pokaždé, když budeš chtít jíst tak ti gumička připomene, že chceš být hubená, proto za ni zatáhni a pusť. Bolí to, ale alespoň si uvědomíš, že víš co chceš a jídlo to opravdu není!!!!

Při jaké činnosti se spálí x Kcal?

30. května 2008 v 6:32 | Kamik =o) |  Sporty
Je samozřejmě jasné, že lidské tělo likviduje zásoby energie během celého dne a dokonce i ve spánku. Přesto je ale dobré vědět, při kterých úkonech se váš metabolismus aktivuje k vyššímu výkonu.
Bude se vám potom lépe regulovat štíhlá linie. Každý člověk je jiný a spalování kalorií závisí na mnoha faktorech (podíl svalové tkáně, zdravotní stav, věk, intenzita prováděných pohybů), přesto však jde leccos zobecnit.
Například fakt, že abyste shodili jeden kilogram, potřebujete spálit přibližně o 7 500 kalorií víc, než obvykle. Tak si z následující tabulky libovolně vyberte, jak na to. Spotřeba kalorií je uvedena vždy za hodinu činnosti.

Do 100 kcal/h



Kaloric.hodnoty Cornflakes and musli

30. května 2008 v 6:18 | Kamik =o) |  kalorické tabulky
PotravinaEnergie (Kj)Sacharidy (g)Tuky (g)Bílkoviny (g)Vláknina (g)
Cornflakes1500800,67,24
Wheatflakes470713,5810
Müsli s čokoládou1560676,510,56
Müsli s ořechy1580551212,37
Müsli se sušeným ovocem1400615,49,38
Müsli tyčinka 1ks 35g v jogurtu585215,41,63


90-56-90

29. května 2008 v 17:50 | Kamik =o) |  Thinspiration
z70459968

Kde se berou mimča?

29. května 2008 v 16:49 | Kamik =o) |  Deníček
ZDROJIQ:www.ceady.blog.cz

To potřebuju =)

29. května 2008 v 16:47 | Kamik =o) |  Deníček
Jak se rychle zklidnit, uvolnit a dostat ze sebe negativní energii?
Rychlá technika
Několikrát za sebou se hluboce nadechněte a poté pořádně vydechněte až k bránici. Při výdechu silně zatněte hýžďové svaly a pěsti, při výdechu je opět povolte. Opakujte několikrát za sebou, budete se cítit klidnější, svěží a uvolněnější.

Z knihy od ceady- co pomáhá na pamět?

29. května 2008 v 16:45 | Kamik =o) |  Tipy a triky
Obrázek “http://img2.rajce.idnes.cz/d2/0/695/695852_1d4d22aefd77680463497ceefd68fc4d/images/S6301599.JPG” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.
Sorrky žhe sem ti to zkopčila ae já si sem potřebuju dát to s tím květákem xD Abych už konečně začalo myslet xD

Jídelníček 27.5

29. května 2008 v 16:41 | Kamik =o) |  Jídeláček
--------JIDLO-----------
SNIDANE: loupák
SVACINA: nic
OBED: kousek kurete+ trocha brambor
SVACINA: 2 kopecky zmrzky( kokos a kakao)- kámošky mě k tomu donutily já za to nemůžu xD( to bylo někdy o půl 1)
- loupák ( ve 4)
- malá ochutnáveška Sladké vášně hořká s malinami( bylo to v elle 10 g xD)(o půl 5)
VECERE: asi půlka pizzy =( 1/4 ananasový a 1/4 salámový)
------------------POHYB--------------
Moje každodenní cvíčo + jsem se dneska prošla ptž jsem s mati sla hledat helmu na kolo =) ae nenašla =(
DRZTE MI PALESKY AT SE ZASE NEPREZERU JU?

Posilování břicha

29. května 2008 v 6:59 | Kamik =o) |  Cvičení

Sestava pro břišní svaly

Stále více dotazů přichází do poradny s tím, že chcete poradit sestavy pro jednotlivé partie těla. Postupně tedy shrneme cviky na hýždě, stehna, pas, nohy a další problémové partie- dnes začínáme břišními svaly.
Břišní svaly jsou ploché široké svaly, které se nachází mezi dolním obvodem hrudníku a horním okrajem pánve. Podílí se na tvorbě břišní stěny, dýchání, kinetiky páteře a tvorbě břišního lisu. Pouhým cvičením se vám břicho nezeštíhlí, kdo chce mít vyrýsované břišní svaly, musí nejprve shodit tuk, který je zakrývá. Břišní svaly můžete mít díky cvičení pevné, ale pokud budete mít nadváhu, případně pneumatiku kolem břicha, budou pod tukem schované a nepůjdou vidět. Pokud máte tedy nějaké to kilo navíc, nezapomeňte zařadit nejméně 3x týdně po 40 minutách do vašeho programu aerobní aktivitu- běh, kolo, rotoped, stepper, orbitrek apod., tak, abyste spálili kalorie a samozřejmě se stravujte dietně.
Při cvičení břišních svalů věnujte pozornost správnému provedení cviků, protože jinak mohou zátěž přebírat úplně jiné svaly- například svaly nohou, krku nebo páteře. Počet opakování u břišních svalů musí být větší než při procvičování dalších tělesných partií. Cvičte co možná největší počet opakování podle vašich možností, v začátcích například tři série po patnácti opakování a postupem času, jak budou vaši břišní svaly sílit, zvyšujte počty opakování.


Ana příběhy =( smutný)

28. května 2008 v 19:05 | Kamik =o) |  Hubnutí
Už s tim chci zkončit
Byla jsem úplně normální holka.Je mi 16 měřim 168 cm a vážila jsem 55kg.Chodila jsem na aerobik,byla veselá,praštěná,vše mě bavilo a se všema jsem vycházela a rychle jsem se seznamovala.Trable a depky s mojí postavou sem měla už dlouho,ale nikdy to nebylo tak hrozný a nevydržela jsem držet dietu.Potom sem potkala super kluka a nevim proč, měla jsem dojem,že musim zhubnout, abych se mu líbila.Řikala jsem si,že se k němu hodí nějaká modelka a né já.Začala jsem blbnout s jídlem,ale nebylo to kuli němu.Prostě už mi bouchli nervy a já si řekla dost.Teď to vydržim-mam důvod-Honzu.Vždycky jsem chtěla být hubená mít krásný plochý bříško..A tak jsem přestávala jíst,až sem zkončila na jabkách a sem tam místo jablka sem snědla nízkotučnej jogurt a samozdřejmě sem hodně pila jen vodu.

Další ana příběh

28. května 2008 v 19:03 | Kamik =o) |  Hubnutí
Před pár lety postihla mentální anorexie 16-letou dívku, říkejme jí Adéla. Adéla pochází z malého horského městečka. Po základní škole začala studovat na gymnáziu. Do té doby se učila výborně a chtěla mít dobré známky i na gymnáziu. Zpočátku měla pocit, že to nezvládne, dennodenně brečela, až ji maminka chtěla přeřadit na jinou školu. Adéla věnovala veškerý svůj volný čas učení. Navíc navštěvovala stále hudební školu. Mimoto se u nás začaly objevovat různé názory na zdravou výživu (bylo to krátce po revoluci). Protože Adéla špatně viděla a zrak se jí stále zhoršoval, začala se řídit podle rad, uveřejněných v jednom časopise. Doporučovalo se omezit bílý cukr, maso, uzeniny a naopak jíst hodně ovoce a zeleniny a navíc k tomu každý den cvičit oční cviky. Adéla se snažila všechny rady dodržovat. Postupně upravila i svůj jídelníček, omezila uzeniny, maso až po čase nejedla maso žádné. Rovněž tak bílý cukr. Sladila pouze medem. Vyhýbala se i bílému pečivu, houskovým knedlíkům a dalším "nezdravým" jídlům.

Příběh anorektičky

28. května 2008 v 19:02 | Kamik =o) |  Hubnutí
Jak bych jenom začala..Pročítám si vaše příběhy a prožívám je s vámi, u některých brečím, u jiných mně mrazí jak moc mi připomínají ten můj, v dalších vás obdivuji, a tak bych mohla pokračovat..Mohla jsem se poučit a zastavit to dokud byl ještě čas, teď už není, vím to.


Jak hubnou celebrity

28. května 2008 v 18:41 | Kamik =o) |  Hubnutí
V prostředí dietami posedlého Hollywoodu je více než žádoucí udržovat si štíhlou linii. Diety a druhy cvičení jsou různé, každá celebrita si oblíbila to své. Ovšem není ryzí pravdou, že Hollywood se hemží jen samými hubenými modelkami! Také zde nalezneš několik sebevědomých žen, které se mají rády takové, jaké jsou, které rády mlsají a dieta je podle nich nuda...

Pro boubelky

28. května 2008 v 18:38 | Kamik =o) |  Hubnutí

Pro boubelky


Netrapte se hlady, milé holky boubelky,
když nemáte přes boky přesné míry modelky.
Vždyť ženská krása není v drsné dietě,
neutápějte svůj žal v anorektické pietě,
zbudou z vás jen kostry smutné,
pro půvab ostré hrany nejsou nutné.

Ať si muži klidně křičí, že chtějí ženy štíhlé,
vidí-li bujné vnady, mají oči touhou zjihlé.
Vždyť ženská krása neměří se na kila,
to věděla už kdysi Libuše i Sibyla.

Jiskra v oku váhu předčí,
sexy úsměv kráse svědčí.
Tak nezoufejte, milé boubelky,
že nejste rostlé podle tabulky,
vždy´t vnitřní jiskra,
byť je vás trochu víc,
má větší sexy váhu,
nežli smutné nic.
Tak to je pro mně taky taková boubelka =( ae doufám žhe jí nezůstanu

3 dietní fáze

28. května 2008 v 18:36 | Kamik =o) |  Hubnutí
Fáze 1
Tato fáze trvá dva týdny a je považována za tu hubnoucí. Během této fáze prostě vypustíte jídla ze skupiny A, E, Ch, K, M a O. Vaše pokrmy by se proto měly skládat hlavně z proteinů - vaječné bílky, kuřecí a krůtí maso nebo ryby. A k tomu samozřejmě hodně zeleniny!
Fáze 2
Po další dva týdny byste měli dále shazovat kila, ale už ne tak radikálně. K vašemu běžnému jídelníčku si můžete přidat jednu z A, E, Ch, K, M nebo O skupin.
Fáze 3
Tohle období je takzvaně na zbytek života, takto by měla vypadat vaše životospráva v budoucnu stále. Během této fáze děláte prakticky totéž jako v předešlých, jen k snídani si můžete přidat o 100 až 150 kalorií sacharidů. Pokud začnete přibírat, vraťte se k fázi 2!

Čeho jíst hodně

Tuto dietu se rozhodla držet i topmodelka Heidi Klumová ve chvíli, kdy měla osm týdnů po porodu syna předvádět prestižní prádlo značky Victoria's Secret. Její jídelníček obsahoval hlavně květák, řapíkatý celer, chřest, fazole, houby, ořechy, čerstvého i konzervovaného lososa, kuřecí prsa, vaječné bílky, brambory a jablka.